COMISIÓN MUJER Y EMPRESA


Núria-Anna Salas Guimerà Secretaria d’AMITS formarà part de la Comissió Dona i Empresa que els òrgans de govern de Foment del Treball van aprovar, que passa a formar part del conjunt dels òrgans consultius i d'estudi de Foment, havent designat com la seva presidenta a la Sra. Ma. Helena De Felipe, Vicepresidenta de Foment del Treball.

  • Oferir una visió empresarial a les diverses veus sobre la igualtat de gènere al món econòmic empresarial
  • Treballar perquè Foment del Treball tingui un posicionament propi en relació a un dels grans reptes actuals com és l’apoderament econòmic de la dona

treballar sobre la base de tres eixos transversals que són: la formació de directiva i empresàries, l’apoderament de la dona i la visió internacional.


La nova Comissió tindrà com a missió:

Núria-Anna Salas Guimerà Secretaría de AMITS formará parte de la Comisión Mujer y Empresa que los órganos de gobierno de Fomento del Trabajo aprobaron, que pasa a formar parte del conjunto de los órganos consultivos y de estudio de Fomento, habiendo designado como su presidenta a la Sra. Mi. Helena De Felipe, Vicepresidenta de Fomento del Trabajo.

La nueva Comisión tendrá como missió:

  • Ofrecer una visión empresarial a las diversas voces sobre la igualdad de género al mundo económico empresarial
  • Trabajar porque Fomento del Trabajo tenga un posicionamiento propio en relación a uno de los grandes retos actuales cómo es el apoderamiento económico de la mujer.
  • Trabajar en base a tres ejes transversales que son: la formación de directiva y empresarias, el apoderamiento de la mujer y la visión internacional.

Comentarios


Para comentar, por favor inicia sesión o crea una cuenta
Modificar cookies